VEELGESTELDE VRAGEN

 

  Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?
Kijk op de pagina 'Bestellen' naar een uitgebreide beschrijving voor het bestellen van artikelen op onze website.

Wat gebeurt er met mijn bestelling zodra ik deze heb gedaan?
Zodra we jouw bestelling hebben ontvangen krijg je van ons een email-bevestiging waarin wordt aangeduid dat wij je bestelling veilig hebben ontvangen en dat wij hiermee aan de slag gaan. Nadat de bestelling klaar is om verzonden te worden (of opgehaald in overleg, zie 1.3) krijg je een bericht dat het zover is. 

Kan ik een bestelling annuleren?
Een bestelling kun je annuleren door contact met ons op te nemen via het contactformulier. Vermeld daarbij het ordernummer van de bestelling en de reden van annulering. De bestelling is pas daadwerkelijk geannuleerd wanneer je een bevestiging van annulering hebt ontvangen.

Krijg ik garantie op de bestelde artikelen?
Helaas kan het voorkomen dat een artikel beschadigd raakt. Neem dan z.s.m. contact met ons op. We bespreken dan samen de schade en mogelijkheden voor een oplossing.

 

  Betalen

Op welke manieren kan ik betalen?
In de webshop kun je betalen met IDEAL, .... 

Is het mogelijk om op een andere manier te betalen dan de beschikbare opties?
De beschikbare opties staan vermeld op de website. Andere betaal opties bij bestellingen van de artikelen op onze website zijn niet mogelijk. In overleg is het mogelijk om een bestelling op factuur te plaatsen. Neem hiervoor contact met ons op.

Zijn de prijzen inclusief BTW?
Bij de prijzen op onze website staat vermeld of dit inclusief of exclusief BTW is.

Kan ik contant betalen?
Het is niet mogelijk om contact te betalen. 

Wat is het rekeningnummer van PRC?
Ons rekeningnummer is NL03INGB0008606291. Wanneer er is gekozen voor betalen op factuur, vermeld bij het betalen altijd het factuurnummer. Het factuurnummer vind je in het blauwe kader op de factuur.

Wat als ik met IDEAL heb betaald, maar nog geen orderbevestiging heb ontvangen?
Het kan even duren voordat de orderbevestiging wordt verstuurd. Mocht je na langere tijd nog geen orderbevestiging hebben ontvangen, neem dan contact met ons op.

Biedt PRC achteraf betalen aan?
Ja, PRC biedt wel achteraf betalen aan, maar dit gaat enkel in overleg.

Waar kan ik de factuur vinden?
De factuur wordt per e-mail verstuurd naar het opgegeven e-mailadres.

Wat als ik de factuur nog niet heb ontvangen?
Het kan even duren voordat de factuur wordt verstuurd. Mocht je na langere tijd nog geen factuur hebben ontvangen, neem dan contact met ons op.

Wat als de factuur niet klopt?
Een foutje kan altijd, maar proberen we natuurlijk te voorkomen. Toch een foutje gevonden op de factuur? Neem dan contact met ons op.

Hoe kan ik de factuur wijzigen?
Wil je het factuuradres gewijzigd hebben of eventueel een referentie toevoegen? Neem dan contact met ons op.

Hoe snel ontvang ik mijn geld terug na retourneren?
Zodra we de retourzending hebben ontvangen, wordt deze gecontroleerd. Enkel in overleg kunnen artikelen worden geretourneerd. Nadat de retournering is goedgekeurd, wordt het bedrag teruggestort op de rekening.

Hoe snel ontvang ik mijn geld na annulering van de bestelling?
Jammer als de bestelling wordt geannuleerd! Zodra de annulering is verwerkt, wordt het bedrag teruggestort op de rekening. Hoe snel het op je rekening staat, is afhankelijk van de betaalmethode en bank.

  • IDEAL: binnen drie werkdagen
  • Achteraf betalen: je hoeft niet meer te betalen. Heb je toch het geld al overgemaakt? Zodra wij het geld hebben ontvangen, wordt het teruggestort op de rekening.

Kan ik de status van de terugbetaling bekijken?
Helaas is het niet mogelijk om de status van de terugbetaling te bekijken, maar zorgen er in ieder geval voor dat de terugbetaling zo snel mogelijk wordt uitgevoerd.

Wat als ik geen terugbetaling heb ontvangen?
Vervelend! Het kan per bank verschillen hoe lang het duurt voordat het geld op de rekening staat. Staat na 5 werkdagen vanaf de terugbetaling het geld nog niet op de rekening? Neem dan contact met ons op.

Wat zijn de kosten voor bedrukken?
Hieronder staan de standaard kosten voor bedrukken weergegeven. Dit is een richtlijn. Eigen ontwerpen en/of ontwerpen met meerdere kleuren kan hier van afwijken.

FormaatToepassingPrijs
Borstlogo (10-15 cm)Volwassen T-shirt borst€2,-
Klein (15-20 cm)Kinder T-shirt voor€4,-
Middel (20-25 cm)Volwassen T-shirt voor€6,-
Groot (25-30 cm)Volwassen T-shirt achter€8,-
Extra groot (30-50 cm) €12,-
Extra kleurPer kleur€1,-

 

 

 

 

 


Voor een volwassen T-shirt borstlogo en logo op de rug betaal je dus €10,-.

Prijzen zijn exclusief artikel. Artikelen zijn eventueel zelf aan te leveren, of worden voor je besteld indien je een link naar de website doorgeeft.
 

  Verzending

Kan ik mijn bestelling afhalen?
Bestellingen worden verstuurd, waar verzendkosten voor in rekening worden gebracht. Het is eventueel mogelijk om de bestelling af te halen, maar dit alléén in overleg.

Kan ik een bestelling als cadeautje laten inpakken?
Op dit moment is het nog niet mogelijk om producten als cadeau in te laten pakken. Dit willen wij in de toekomst wel mogelijk maken.

Hoe worden de producten verpakt?
Bestellingen die door de brievenbus passen worden verstuurd in een brievenbusdoosje. Een pakket wordt verstuurd in een grotere doos met eventueel beschermende opvulling.  

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling heb?
Bestellingen worden z.s.m. verstuurd. Afhankelijk van grootte van de bestelling en drukte worden bestellingen tussen 2-5 werkdagen verstuurd. In verband met Corona kan het iets langer duren voordat het pakket wordt bezorgd. Dit is mede afhankelijk van leveranciers en vervoerders. Wij zorgen ervoor dat de bestelling z.s.m. wordt gepersonaliseerd en verstuurd.

Is het mogelijk om het afleveradres te wijzigen?
Indien een bestelling nog niet is verzonden, kan het afleveraders nog gewijzigd worden. Neem z.s.m. contact met ons op om de wijziging door te geven.

Kan ik mijn pakket afhalen bij een PostNL punt?
Jazeker! Het is mogelijk om het pakket af te halen bij een PostNL punt. Geef het gewenste PostNL punt aan tijdens het plaatsen van de bestelling. Nadat de bestelling is verstuurd, kun je het pakket de eerstvolgende werkdag ophalen bij aangegeven PostNL punt. De bestelling is tot 14 dagen na afleverdatum op te halen. Heb je gekozen voor afleveren aan huis, maar wilt dit liever wijzigen? Neem contact met ons op.

Wat als mijn bestelling is vertraagd?
Kijk op de track&trace code van PostNL naar de actuele status van je bestelling. Wij proberen de bestelling zo snel mogelijk te verzenden en houden je hiervan op de hoogte. Helaas kan het bij PostNL ook wel eens mis gaan. We doen ons uiterste best om de bestelling zo snel mogelijk bij je te bezorgen!

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet heb ontvangen?
Het is natuurlijk erg vervelend als een bestelling niet wordt afgeleverd door de vervoerder. Controleer eerst even de volgende punten:

  • Track&trace code van PostNL. Wellicht staat hier nodige informatie op over de vertraging van je bestelling.
  • Bezorgadres: klopt het bezorgadres?
  • Buren: heb je misschien in de brievenbus een niet-thuis bericht ontvangen van PostNL? Wellicht is het pakket bij de buren afgeleverd.

Heb je alsnog de bestelling niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.
 

Retourneren

Kunnen gepersonaliseerde artikelen geretourneerd worden?
Nee, artikelen die speciaal zijn gepersonaliseerd, kunnen niet worden geretourneerd, mits ze door onze fout niet correct zijn. Het retourneren van deze artikelen gaat enkel in overleg.

De artikelen zijn beschadigd binnengekomen, wat nu?
Ondanks dat wij zorgvuldig de artikelen inpakken en versturen, kan het helaas voorkomen dat een artikel beschadigd is. Neem z.s.m. contact met ons op om de schade te bespreken en de mogelijkheden voor een oplossing.

Hoe moet ik een artikel retourneren?
Kijk op de pagina 'Retourneren' voor een uitgebreide beschrijving van het retourproces.

Hoe kan ik een retour annuleren?
Wanneer er geen artikelen worden ontvangen, wordt er ook geen retour verwerkt.

Wat zijn de uitzonderingen op retourneren?
Gepersonaliseerde artikelen kunnen niet geretourneerd worden. Denk hierbij aan speciaal ontworpen logo's en bedrukkingen met naam of datum. Mocht het artikel zijn beschadigd of is de bedrukking niet volledig naar wens? Neem contact met ons op.

Wat zijn de retourvoorwaarden?
Kijk op de pagina 'Retourneren' voor een uitgebreide omschrijving van het retourproces en de voorwaarden voor retourneren.
 

Overig

Kan ik ook een eigen idee inbrengen?
Bij PRC is er heel veel mogelijk. Mail je idee naar info@petersritcreations.nl dan kijken we naar de mogelijkheden.

Ik heb een klacht, wat kan ik doen?
Sorry! Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel, maar helaas kan het voorkomen dat het product niet helemaal voldoet aan de wensen of iets niet gaat zoals gepland. We raden je aan om dit kenbaar te maken en te mailen naar info@petersritcreations.nl. Mocht er een probleem zijn met het artikel zelf, dan graag inclusief foto's van de klacht.

Hoe wordt er omgegaan met mijn gegevens?
Gegevens worden zorgvuldig bewaard binnen PRC en niet verstrekt aan derden .
 

 

 

 

 

 

Er wordt hard gewerkt om de website te optimaliseren. Er zal binnenkort meer content op deze pagina verschijnen.

 

© 2018 - 2021 Peters Rit Creations | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel